فردا . . . اولین وبلاگ.

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وقتی اعضای وبلاگ مثل غریبه ها برخورد می کنن

من چه توقعی از بقیه داشته باشم

من فقط این کارو شروع کردم و امیدم این بود که

همه باهم ادامه بدیمش

بچه ها خواهشآ همکاری کنید

تعداد ما خیلی کمتر از اونیه که قرار بود باشه

به وبلاگهای مختلف سر بزنید و اونایی رو که بنظرتون مناسب هستن

انتخاب و دعوت کنید. ایمیلشون رو بدین تا دعوتنامه رو بفرستم.

 

مدیران وبلاگهای طنز ٬ ورزشی و عکس

 اگه مایل به همکاری هستید ایمیل و وبلاگ خودتون رو برای ما بذارید

تا بعد از بررسی و تایید دعوتنامه رو براتون بفرستیم

 

دوستانی که تا این لحظه عضویتشون رو فعال کردن

 و من روی همکاری اونا حساب می کنم

و امیدوارم زودتر فعالیتشون رو شروع کنن:

 

    صبا

               ایمان

                            نوید

 

فردا اولین وبلاگ برای بررسی معرفی می شه .  پیگیر باشد

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://bottles.blogsky.com

دلم می خواد وبلاگ خودمم نقد بشه. منتظرم.

آقا نوید شما دیگه نباید منتظر باشی باید اقدام کنی

شنبه وبلاگ شما مطرح می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد