پارازیت

 در بین نقد های مختلف اجازه می خوام چند نکته رو عرض کنم:

۱. آقای نوید حرف جالبی زد اما چرا اون زمانی که منتظر پیشنهاداتتون بودم سکوت کردید؟

۲. موافقم که نقد هامون رو هم مورد نقد قرار بدیم.

۳. دوستان بازدیدکننده علاوه بر نظری که راجع به وبلاگ  نقد و بررسی می دین

   خوشحال می شیم در نقد و بررسی ما شرکت کنین و نظر خودتون رو

    راجع به وبلاگ مورد بحث در قسمت نظرات ارائه بدید.

۴. مواردی هست که از طریق ایمیل با اعضا هماهنگ می شه اگه ازین موارد

     پیش اومد خیلی جزئی در وبلاگ بهش اشاره می شه که در جریان باشید.

۵. از بین اعضا کسی که تقریبآ هر روز یا روز در میون می تونه به وبلاگ سر بزنه

    لطفآ منو در جریان بذاره -در نظرات همین پست- بد نیس وظایف کمی تقسیم شه.

۶. این طرح جای رشد زیادی داره اگه وبلاگ نویسان عزیزباهاش همکاری داشته باشن.

۷. این وبلاگ متعلق به تک تک اعضا هست

   پس لطفآ با احساس مسئولیت بیشتری فعالیت کنید

   دلیلی نمی بینم بعد از مطرح کردن وبلاگ مورد بحث  ٬ شروع کنم به مطلع ساختن اعضا.

۸. اگه موضوعی هست که مایلید به موارد امتیاز دهی اضافه بشه لطفآ مطرح کنید.  

ممنون از همکاری و توجهتون

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام فکر بسیار زیبا و جالبیه
امیدوارم من هم وقت اینو داشته باشم که در بحثهای شما شرکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد