گزیده ی نظرات (۱)

گزیده ی نظرات شما راجع به وبلاگ ما و وبلاگ مورد بحث ( ژوکر )

 

عسل رز

ایمان جان سلام
خوشحال میشوم که وب من بیایی و نقد کنی

*** بزودی وبلاگ شما مورد بررسی قرار می گیره .

       ممنون از توجهت

 

ژوکر

ممنون از نقدتون و اینکه همش رو قبول دارم. کاملاً حق باشماست.
فکر کنم همه اینها ریشه در تنبلی ذاتی نویسنده داره. :دی

***  نقد ایمان رو میگه

 

گواش

خوب من فقط می‌تونم بگم دریافت ما از مینی‌مال خیلی اشتباه بوده و نمی‌تونیم لقب مینیمال به بیشتر پستای وبلاگای حتا بزرگ بدیم

*** آقای ایمان ! خودت جوابشون رو بده

 

احمد

سلام  
خسته نباشید
وبلاگت خیلی جالب بود
البته مطالبش خیلی خوب بودن

***  ( با ما بود ها !  )

 

دوباره گواش

نقد قابل قبولی بود... اما حالا باید چه‌کار کنه این ژوکر ما برای بهتر شدن وبلاگش؟

*** در رابطه با نقد نوید گفت.

       موافقم!  راهکار ارائه بدین.

 

آرش

سلام فکر بسیار زیبا و جالبیه
امیدوارم من هم وقت اینو داشته باشم که در بحثهای شما شرکت کنم

***  ! هیچ حرفی ندارم!

 

تی تی

شما چیزی به عنوان تبلیغ هم واسه این فعابیتتون دارین؟
خیلی میتونه سریعش کنه

***  نه به اون صورت! ولی به خدا کار من شده سر زدن

        به این وبلاگ و اون وبلاگ برای معرفی وبلاگ نقد و بررسی.

       ایهاالناس ما وجود داریم

 

بازم دوباره گواش

مرسی واسه ژوکر. خواندیمممم. خوب بید. یه چیزی: این وبلاگ هم باید مدام در حال کامنت گذاشتن واسه بقیه‌ی وبلاگا باشه هم روی طراحیش درست و حسابی کار بشه. وبلاگی که به نقد وبلاگ‌نویسی می‌پردازه چطور نتونسته گلیم خودش رو از آب بیرون بکشه و بازدیدکننده‌هاش رو زیاد کنه و شناخته بشه؟
امیدوارم ناراحت نشین از حرفم... اما فعالیت باید همه‌جانبه باشه. فقط نوشتن مهم نیست... هست؟

*** کی گفته ما ناراحت شدیم؟

       اصولآ ما خودمان به شدت انتقادپذیریم

      به پاسخی که به تی تی داده شد مراجعه شود.

      همه ی سعی من و ایمان و نوید هم همینه.

      امیدوارم کم کم بهتر و بهتر شیم البته با کمک شما

 

بازم ژوکر

چرا نقد صبا نبود؟

به نظرو این نقدها یه جمع بندی و نتیجه گیری یا شاید هم چندتا پیشنهاد کم داره.

 

*** در مورد صبا باید بگم : نمی دونم!

       منم منتظرشم و قول داده بود اما اگه نتونه فعال باشه

       دیگه چاره ای نیس از اعضا خط می خوره.

        ایشالا اعضای بیشتری که بگیریم می تونیم مواردی

        رو که گفتی براورده کنیم

 


توروخدا اجازه بدید روزایی که پست متفرقه داریم رسمی نحرفیم


 

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ق.ظ http://bottles.blogsky.com

من مخالف غیر رسمی حرف زدن نیستم ولی با smiley گذاشتن تو وبلاگ خیلی مخالف م. یه جور ماسک الکیه. باید بتونی با کلمه هات اون حسو به وجود بیاری. در ضمن اگه می خوایم اون قدر ارزشمون بره بالا که مخاطب زیاد و مهم تر از اون درست و حسابی داشته باشیم باید سطح نوشتاری مون بالا بره و این icon ها اونو میارن پایین.

خاطره شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ق.ظ

اینطوری فکر می کنین؟

سطح نوشتاری ما بالا هست و بالاتر هم می ره

اما در مورد پست های متفرقه باید بگم اگه گاهی غیر رسمی بنویسیم مخاطب بیشتری هم خواهیم داشت. هستند کسانی که با خوندن یک خط از متن رسمی بی خیال بقیه اش می شن و اصلآ متوجه نوع کار ما نمی شن پس بد نیس گاهی به زبون خودمون و راحت حرف بزنیم

در مورد آیکن ها : من واقعآ اینطور فکر نمی کنم البته سلیقه ی شما محترمه اما سلیقه ی شماست.

عسل رز شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://asaleroz.blogsky.com

دوست خوبم مرسی ازاینکه من تو نوبت قرار دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد