سکوت کوچ

وبلاگی که برای شنبه تا سه شنبه قراره بررسی بشه

به نظر من جای کار بیشتری داره

اگه شما هم با من موافق بودید این وبلاگ رو یکبار دیگه وقتی که

تعدادمون بیشتر شد مورد بررسی قرار می دیم.

قرار بود نویسنده ی این وبلاگ با ما همکاری کنن اما هنوز..!

دلیل انتخاب این وبلاگ حال و هوای خاص و متفاوتیه که داره

و شاید در این حال و هوا نکاتی باشه که برای سایر وبلاگ نویسان

جالب یا حتی آموزنده باشه.

نظر شخصی من اینه که این وبلاگ به شیوه ای سحر آمیز آدمو

به فکر فرو می بره و مخاطب همیشگی خودش می کنه.

 

سکوت کوچ ( کلیک کنید )

درباره ی وبلاگ :

نویسنده : صبا

این وبلاگ از بیستم فروردین سال ۸۴ شروع به فعالیت نموده

و از شهریور ۸۵ دیگه پستی ارائه نداده!

تعداد زیاد نظرات در این وبلاگ گویای موفقیت نویسنده در

برقراری ارتباط با مخاطب می باشد.

صبا به شیوه ای ماهرانه از قطعات ادبی در وبلاگ خود بهره برده

 و البته دست نوشته های خود او نیز به خواننده کمک می کند

که آسوده تر غرق افکار نویسنده شود.

این نویسنده هنگام نوشتن همه ی احساس خود را

 به قلمش تزریق می کند

و از همین روست که لا جرم بر دل نشیند.

این وبلاگ از طریقBlogSkyفعالیت می کند.

 

پستی از این وبلاگ :

چهارشنبه 2 آذر 1384

 

 

دیشب تا صبح زیر باران بودم

سیب از درخت عاطفه می چیدم،

شعرو غزل می بافتم

 

    دیشب بوی شعر و شراب و آینه می آمد...

من مست باور حضور تو ،

سیب دندان می زدم!!

 

***

عطر عجیبی پیچیدست در هوا...

 

اما نه بوی شراب است و نه بوی سیب دندان زده !

بوی...

نمی دانم...شاید...

شاید تو در راهی و من....!!

 

***

اگر این حوالی نیافتیم

کافیست صدایم کنی

و بخوانیم به عشق

من پشت تنهایی یک خواب دارم سیب می چینم ....!

 

 

 


11:08 PM | صبا |مهربانی را بیاموزیم 73


 

نظرات 4 + ارسال نظر
گواش شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://guash.blogsky.com

از نظر طراحی خیلی ضعیف بود. یه عکس تار و پهن‌شده به عنوان بک‌گراند و ترکیب رنگ سیاه و قرمز که اتفاقن تو وبلاگای از این‌دست خیلی دیده می‌شه. نمی‌دونم چه چیزی ملاک انتخاب این وبلاگ بوده؟!!! آقا ما صد ساله داریم عربده می‌زنیم این آهنگ گذاشتن کار جوادیه... کار آماتورهاست... صفحه رو سنگین می‌کنه... حال آدمو به هم می‌زنه... بابا به خدا قلب و من عاشقتم و تو منو تنها گذاشتی و م.مودب‌پور هیچ قشنگی‌ای نداره. پست‌های ۱۰۰۰ صفحه‌ای اونم تو این دوره زمونه که مردم وقت ندارن کار بیهوده‌ایه... هیچ نظم و ترتیبی تو پست کردن وجود نداشته و همین‌طور عشقی به‌روز می‌شده! یک سال هم هست که تعطیله و عملن وبلاگ به حساب نمی‌یاد... نظراتش هم به‌طور میانگین روزی شیش‌تا بوده که اصلن زیاد نیست. تازه اگه زمان گذشته از پست آخرش رو حساب کنیم این میانگین کم‌تر از روزی ۲ تا می‌شه. حالا بگذریم که فقط تو نظرهای پست آخرش شخصی به اسم صبا ۳۵ تا نظر و یا حامی۱۸تا و علیرضا حدود۳۵تا و فرداد...تا نظر داده‌اند و حالا هستی و مهدی قوامی و ... بمانند که حال شمردنشون نبود. واقعن انتخاب عجیب‌غریبی بود... اگه دوست داشته باشین من می‌تونم دوتا وبلاگ خوب به‌تون معرفی کنم. مثلن یک پوریا که الان هشت ساله داره می‌نویسه و خیلی هم معروفه... یا خیلیای دیگه.

خدائی شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://khodaeitemplate.blogsky.com

سلام
پیغام شما رسید...
ولی متوجه منظورتون به طور کامل نشدم...
لطفا شرح دهید..
با تشکر

قالبهای رایگان بلاگ
http://khodaeitemplate.blogsky.com

خدائی شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://khodaei.blogsky.com

نوید شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://bottles.blogsky.com

سلام. احتمالاْ نمی تونم برای همه ی وبلاگ ها وقت بذارم. وبلاگ صبا هم چون روش فکر کردم و بحث مفصلی در مورد شعر و طرز فکر می خواد وقت نوشتنشو ندارم. بعداْ می نویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد