گزیده ی نظرات (۳)

۱. از شنبه هر وبلاگ یک هفته موضوع بحث ما خواهد بود

    تا همه وقت کنن نظر خودشون رو بنویسند.

۲ . وبلاگهای بعدی که برای بررسی انتخاب می شن

     وبلاگهای پر سابقه تری خواهند بود.

۳ . آقای نوید و سام ! شما کجایین؟


آدمک باران

من تا حالا این وبلاگ را نخوندم اما بهتر نیست شما به نقد و بررسی وبلاگهایی بپردازید که سابقه ی بیشتری دارند نه وبلاگی که هنوز یک ماه هم نشده که می نویسه؟!
به نظر من این نقد و بررسی زود هنگام نه تنها نمی تونه برای بهبود کمکی کنه بلکه می تونه مخرب واقع بشه و نویسنده ی تازه وارد را محتاط کنه...

کارگروهی ای که شروع کردید قابل ستایشه اما خیلی هوشیاری میخواد که که از مسیر واقعی اش خارج نشه و به بیراهه نیوفته. موفق باشید.

***حرف شما کاملآ درسته خانوم باران

      اما نمی دونم چه امیدی دارم به بیشتر شدت اعضا

      و وبلاگهای پر سابقه ترو گذاشتم برای اون موقع!

                                      شایدم اشتباه می کنم!

گواش

با عرض معذرت فککنم دغدغه رو با غ می‌نویس

*** بستگی به نوع دقدقه ش داره
       دغدغه های من از نوع دقدقه بود !

 

صبا

چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان/
نه به دستی ظرفی را چرک می کنند/
نه به حرفی دلی را آلوده/
تنها به شمعی قانعند /
و اندکی سکوت......

ببخش... بی هوا یاد این افتادم!

ممنون از همراهی شما

نظرات 1 + ارسال نظر
سام علامه جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

ما خیلی وقته که اینجاییم شما نیستید .. ما رو که دعوامونم کردید که چرا پست شخصی فرستادیم ... به هر حال گرفتار بودم تو این هفته هستم اگر خواستید .. وبلالگ منم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد