یه عضو جدید

به نام یگانه آفریننده عالمیان.

خداوندا , به من توانی عطا فرما تا آنچه را که می توانم , تغییر دهم

و شهامتی عطا فرما تا آنچه را که نمی توانم تغییر دهم , بپذیرم

و خردی که تفاوت بین این دو را درک نمایم . 

من محمد هستم
عضو جدید این تیم دوست داشتنی
امید وارم نقش پر رنگی در این وب داشته باشم به امید روزی که نام این گروه نقل هر مجلسی باشه
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام آقای محمد
من به عنوان عضوی ازین تیم عضویت شما رو تبریک می گم
امیدوارم شاهد فعالیت های خوب شما در این گروه باشیم
و از شما دعوت می کنم اولین نقد خودتون رو راجع به وبلاگ مورد بحث بنویسید

فرزاد یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://petti.blogsky.com

تبریک میگم محمد جان
فکر کنم ما دوتا با هم عضویدیم

ساینا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام ....
پس همکار هم شدیم !!!!
خیلی خوش اومدی !
موفق باشی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد