گزیده ی نظرات (۴)

با سلام به همه ی عزیزان بازدید کننده

و تشکر ویژه از دوستانی که با نظرات خودشون ما رو همراهی کردند

باید عرض کنم که وبلاگ آی کیو هایی در حد سس مایونز آخرین روزهای بررسی شو می گذرونه

از اعضایی که نقدی راجع به این وبلاگ ارائه ندادند خواهشمندیم سریعتر اقدام کنند.

روش انتخاب وبلاگ بعدی برای بررسی:

دوستان زیادی وبلاگهاشون رو برای بررسی به ما سپرده اند

از بین آنها تعدادی معرفی خواهند شد

و باز این شمایید که انتخاب می کنید کدام وبلاگ موضوع بررسی آینده ی ما باشه.

 

 

گزیده ی نظرات در مورد وبلاگ مورد بحث و ... :

سرخ

سلام. من افتخار می کنم که اسمم رو توی پست وبلاگ شما می بینم. امیدوارم که نقد بعدی من باشم. اما اگر هم نبودم همین اندازه که ارزش گذاشتی و منو تو اسامی نوشتی لطف بزرگی کردی.

 
 سلام

هی منم بازی!!

من عاشق نقد شدنم!

خیلی خوشم می آد...

اگه ممکنه منم نقد کنید!

اگرم ممکن نیست که هیچی!

خوشحالم می کنید اگه وقتی من و وبلاگم و مورد نقد قرار بدادید بهم خبر بدید تا بدونم وبلاگم چه جوری استش!

قربانت یک آدم اینجوری!
 
 در مورد وبلاگ سس مایونز
نوع نگارش :۱۰
قالب:۰
فعال بودن:۵
حال و هوا:۹
 
سلام ...
ایده کهنه ای دارین ... اما هیچکس جزات نکرده بود اجراش کنه ... اراده شما در این کار واقعا تحسین برانگیزه ...
 
۱- ۶ از ۱۰
۲- ۵ از ۱۰
۳- ۸ از ۱۰
۴-۷ از ۱۰

دانشجونما - مدیر وبلاگ مورد بحث
 ۱ . قربونه شما
    خواهش میکنم
    دبگه اینجورام که میفرمایید نیست ..
    چوبکاری می فرمایید !

۲ . خیلی ممنون از توجه شما به وبلاگ من.
همینکه نوشته هام شما رو یاد شل سیلوراستاین انداخته برای من مایه ی خوشحالیه... چرا که چه کسی از اون بهتر ؟
راستش خودم هم هرازگاهی رد پای عمو شلبی رو تو نوشته هام میبینم
ولی هیچوقت قصد تقلید یا کژپی برداری نداشتم و ندارم .
باز هم ممنون از توجهتون .

مرجان

۱ . میتونم بگم نویسنده این وبلاگ ، خیلی خلاصه توی ۲ یا ۳ جمله یه دنیا حرف میزنه ... من از خوندن اینجور وبلاگهایی خیلی لذت میبرم

۲ .  پستهایی که مطالبشون کوتاهه ، به بیننده مجال بیشتری که نظرشو بگه ... متاسفانه پستهایی که بلند هستن ، بیننده ممکنه یک یا دو پاراگراف رو فقط بخونه و نظراتش فقط به همین یک پاراگراف و دو پاراگراف محدود میشه

رویای خاکستری

سلام. امیدوارم که حالتون خوب باشد و در هر کجا که هستید ٬ شاد و سر بلند و پیروز باشید.
ممنونم از اینکه به من سر زدید .
شما رو با افتخار لینک کردم. امیدوارم همکاری خوبی با شما داشته باشم
موفق باشید

آرش

موضوع خوبی رو در پیش گرفتین...
موفق باشید...!

سپهر مینو

اگرفرهنگ نقددرجامعه ما جابیافتد بی شک بهانه شکوفایی خواهد گردید
ولی متاسفانه بسیاری فرق نقد (بررسی وارزش گذاری) رابا ایرادگبری وکوچک شماری وتوهین رانمی دانند

یاسی

سلام
می خواستم بدنم وبلاگ ها رو برای نقد و بررسی چه جوری انتخاب می کنید؟

*** اول پست توضیح دادم.

 

 

با تشکر از توجه شما


 نمی دونم این فاصله های عجیب بین خطوط چرا بوجود اومدن!!!

از بین هم نمی رن !

 


 

نظرات 4 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://prodigy.blogsky.com

سلام
کار خیلی خوبی میکنین
کمک میکنه به وبلگ نویسی

مرجان چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://myn.blogsky.com

مرسی از اینکه به نظرات بیننده ها توجه داری خاطره جونم (بوس)

یک آدم اینجوری چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام دوستان خوب!

واقعا از لطفتون ممنونم که منم حساب کردی!

و باید بگم واقعا خوشحال می شم از اینکه بنده رو قابل بدونستین!

قربان همگی تان! یک آدم اینجوری!

نیلوفر پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://ajoojmajooj20.blogsky.com

سلام...لطفا در قسمت تنظیمات بخش نظردهی قسمت آنتی فلودینگ رو غیر فعال کنین تا قسمت نظردهی قفل نشه...ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد