تنها چیزی که از آدم می ماند (دندون یک آدم مرده )

*سام علامه

اول از همه باید بگویم نمی خواستم بنویسم بخاطر سکته ای که بعد از نقد فرزاد در وبلاگ افتاده بود .... اما بالاخره باید شروع کرد ... از نو ..... وقتی از خاطره خبری نباشد آدم نگران می شود .... هم بخاطر خودش هم بخاطر هدفی که دارد ..... این خاطره ندیده برای ما خاطرش عزیز است .... راستی الان در لوس آنجلس ساعت ۹:۱۵ بامداد است و هوا بدجوری خودش را سرد کرده ..... ولی گفتم قبل از اینکه خودم را بدست این ترافیک بی پایان بسپارم این خطوط را خط خطی کنم و بازی را از نو شروع کنیم .....من خودم را به هر طریقی که باشد وصل می کنم  به آن خاکی که در آن زندگی می کنید ....!

 

عنوانش جالب است و ناخوداگاه آدم را به سمت خودش جذب می کند .... می روی و جستجو می کنی در لای هزار لای این دندان یک آدم  مرده ....ویک جوان روشنفکر و با ته مایه آنارشیستی را می بینی که بازی وبلاگ نویسی را خوب بلد است ... نه روده درازی می کند .... نه نصیحت و نه تحمیل نظر .... فقط هرچه در دل دارد می نویسد ... در بعضی خطوط به رخ کشیدن دانسته هایش را می شود حس کرد ولی با این حال دوست داشتنی است ..... دوستش داشتم ..... یک حس آگاه شدن به آدم می دهد .... پس دندان یک آدم مرده را باید بارها  خواند ....آنجا مکانی است برای رسیدن به نرسیدن .....نمره من به همه بیست است ..... برای آنکه از کار خوب باید تعریف کرد.....!

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ

کار بسیار بسیار جالبی رو شروع کردید ولی پیشنهاد من اینه یکم سر عت عمل و در عوض کردن بحث وبلاگ ها و پرداختن به یه وبلاگ دیگرو داشته باشید.
موضوع رو هفتگی یا روزانه

آرش پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://photo7.blogsky.com/

سلام
وبلاگت جالبه
سری هم به ما بزنین
اگه با تبادل لینک هم موافقی بههههههم خبر بده
موفق باشی

علی عزیزی جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام
من هم با مطلبتون موافقم
وبلاگش خیلی کم نقصه

خاطره جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://naghdeweblog.blogsky.com/

این وبلاگ خیلی جای بحث داره

من نمی فهمم چرا دوستان فعالیتی نمی کنند

آقای عزیزی نقدتون رو بنویسید لطفآ.

فکر می کنم باید دنبال اعضای فعال تری باشیم!

بجای دوستانی که فقط اسمشون در لیست اعضاست.



من نمی تونم نقدی رو بنویسم چون وقتم خیلی محدوده
همین مدیریت و هماهنگی به عهده ی من باشه بهتره

دوستان وبلاگ مورد بحث فراموش نشه.


ممنون از نقدت آقای علامه

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

لینک وبلاگ رو اضافه کن آقای سام

ایمان جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://tavassoly.blogsky.com

سلام. به دلیل مشغله هایم از ادامه همراهی معذورم. موفق باشید.

مرجان جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://myn.blogsky.com

کاملا باهات موافقم .... نویسنده این وبلاگ در همون دو یا چند خط نوشته اش کلی با آدم حرف میزنه

« دندون یک آدم مرده » رو باید بارها خواند !!

مرسی

فرزاد جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://petti.blogsky.com

ممنون از نقدتون آقای علامه.
مث اینکه یادتون رفته لینک وبلاگ رو بزارید.
با اون قسمت که میگید دز بعضی خطوط دانسته هاش رو به رخ آدم میکشه موافقم اما همین کارش هم حس قشنگی به آدم میده.
شاد باشید.

ساینا جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام دوستان عزیز
و خاطره جان
عزیزم می خواستم خواهش کنم لینک من را از اعضا حذف کنی
شرمنده من الان حسابی درگیر کنکور هستم و نمی توانم فعالیت های جانبی داشته باشم
لازمه ی نوشتن نقد دقته و لازمه ی دقت وقت گذاشتنه !
باز هم عذرخواهی من را بپذیر ید!

گمشده جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://naghdeweblog.blogsky.com

گمشده جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://clergyman2006.blogfa.com/

سلام من چطوری می تونم توسط شما نقد بشم ...خیلی دلم می خواد از الطاف شما بهرمند بشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد