گزیده ی نظرات(۲) و ... !

صبا

سلام!
اول از هر چیز باید بگم واقعا جا خوردم!
اصلا انتظار نداشتم بیام اینجا و ببینم نقد وبلاگ منه!

و با کمال تاسف باید بگم یعنی باید خواهش کنم که اسمم رو از لیست اعضا خط بزنید.چون نمیتونم حضور پررنگی داشته باشم و نمیخوام مانع روند کارتون باشم.
با این همه از لطفتون /توجهتون و دقتتون بی حد ممنونم.
 شاد زی

 

نوید

سلام. احتمالاْ نمی تونم برای همه ی وبلاگ ها وقت بذارم. وبلاگ صبا هم چون روش فکر کردم و بحث مفصلی در مورد شعر و طرز فکر می خواد وقت نوشتنشو ندارم. بعداْ می نویسم.

 

خدائی

سلام
پیغام شما رسید...
ولی متوجه منظورتون به طور کامل نشدم...
لطفا شرح دهید..
با تشکر

***توضیح : کافیه یه نگاه به پستای قبلی بندازی

 

گواش

از نظر طراحی خیلی ضعیف بود. یه عکس تار و پهن‌شده به عنوان بک‌گراند و ترکیب رنگ سیاه و قرمز که اتفاقن تو وبلاگای از این‌دست خیلی دیده می‌شه. نمی‌دونم چه چیزی ملاک انتخاب این وبلاگ بوده؟!!! آقا ما صد ساله داریم عربده می‌زنیم این آهنگ گذاشتن کار جوادیه... کار آماتورهاست... صفحه رو سنگین می‌کنه... حال آدمو به هم می‌زنه... بابا به خدا قلب و من عاشقتم و تو منو تنها گذاشتی و م.مودب‌پور هیچ قشنگی‌ای نداره. پست‌های ۱۰۰۰ صفحه‌ای اونم تو این دوره زمونه که مردم وقت ندارن کار بیهوده‌ایه... هیچ نظم و ترتیبی تو پست کردن وجود نداشته و همین‌طور عشقی به‌روز می‌شده! یک سال هم هست که تعطیله و عملن وبلاگ به حساب نمی‌یاد... نظراتش هم به‌طور میانگین روزی شیش‌تا بوده که اصلن زیاد نیست. تازه اگه زمان گذشته از پست آخرش رو حساب کنیم این میانگین کم‌تر از روزی ۲ تا می‌شه. حالا بگذریم که فقط تو نظرهای پست آخرش شخصی به اسم صبا ۳۵ تا نظر و یا حامی۱۸تا و علیرضا حدود۳۵تا و فرداد...تا نظر داده‌اند و حالا هستی و مهدی قوامی و ... بمانند که حال شمردنشون نبود. واقعن انتخاب عجیب‌غریبی بود... اگه دوست داشته باشین من می‌تونم دوتا وبلاگ خوب به‌تون معرفی کنم. مثلن یک پوریا که الان هشت ساله داره می‌نویسه و خیلی هم معروفه... یا خیلیای دیگه.

 

*****

برای بازدیدکننده ها

با روال کار آشنا شدید

تیم سه نفره ی ما منتظر اعضای جدیده

اگه کار رو سه نفری شروع کردیم واسه این بود که

یه زمینه ی ذهنی واسه شما ایجاد شه و خودمون هم تمرینی

 کرده باشیم.

 

منتظر اعضای جدید هستیم

کافیه ایمیل و وبلاگ خودتون رو برای ما بذارید


برای گواش:

ممنون از توجهی که به این وبلاگ داری

اگه مایلی نقد هاتو در پست ارائه بدی ٬ ایمیل خودتو بذار که دعوتنامه بفرستیم.