دندون یک آدم مرده***فرزاد

دندون یک آدم مرده

با سوال شروع میکنم:

این وبلاگ برای چیست؟! چه هدف(اهدافی) رو دنبال میکنه؟! این وبلاگ برای کیست؟!

ارنستو در چه شرایطی مینویسه؟!

اینا سوال هایی هست که من هیچ جوابی برای اونا پیدا نکردم!

برای سوال های اول و آخر شاید جوابهای مبهمی به ذهنم رسید اما ترجیح دادم در جواب این سوال ها سکوت کنم.

به نظر من فضای رنگی وبلاگ کاملا با حس نویسنده(ارنستو) هماهنگی داره.به جز قسمت بالایی وبلاگ که تصویر یک آسمون پر ستاره با یک ماه هست. فضای کلی وبلاگ دندون یک آدم مرده زمینیه یا حتی زیر خاکی! فکر میکنم اگه یه عکس مطابق با این حس میذاشت یا حداقل سیاه ساده بود بهتر می شد.

عکس پروفایل وبلاگ همیشه مناسب نیست ! منظورم اینه که با عنوان وبلاگ (البته به نظر من) همخوانی نداره و فقط میشه از نظر سمبلیک بودنش بهش فکر کرد. یک انسان عریان که حالت پیچیده و گرفته ای داره. شاید نشونه بی پروایی و آزادی در عین محبوس بودن باشه.(نویسنده تو وبلاگ خودش خیلی راحت و بی پروا حرف میزنه اما تو دنیای بیرون...)

فلسفه اون آتش شعله ور رو نفهمیدم. به نظر من اصلا خوب نیست و یک بی نظمی تو کل وبلاگ بوجود آورده.... اگه یک آدم مصلوب بالای اون شعله میذاشت، می شد بهش فکر کرد.

سکوت وبلاگ بد نیست اما ترجیحا بهتر بود یه صدا یا یه موسیقی که حس خواننده رو بیشتر کنه داشته باشه.

انگلیسی بودن عنوان پستها و رنگ فنت و زمینه اون یه حالت ترس و تنهایی رو به من القا کرد.دلیل این همه انزوا رو نمیدونم. حتی برای اکثریت پستها نظر خواهی هم نزاشته...

ارنستو اگر نمیخواد نظر بقیه راجع به پستهاشو بشنوه میتونه یک نظر خواهی قسمت سمت چپ وبلاگش بزاره تا حداقل از نظر خواننده ها راجع به کلیت وبلاگ با خبر بشه. یا احیانا اگر کسی حرفی داشت بتونه بهش بگه.

این وبلاگ موضوع بندی داره اما تا جایی که من پستها رو خوندم از موضوع بندی استفاده نکرده ! خب البته امکان هم داره که استفاده میکنه اما نمایش داده نمیشه. به هر حال اگر وبلاگ موضوع بندی داره طبیعتا باید مشخص باشه که هر پست رو نویسنده به کدوم موضوع اختصاص داده.

از بین پستهایی که خوندم به  نظرم پست آسمان بنفش مجهولهای بی فرمول جالب اومد

نوع نگارش ارنستو خیلی قشنگه.نشون دهنده نگاه متفاوتش به مسائل دورو برشه. ۹

قالب : ۶

در مورد به روز بودن وبلاگ فقط وقتی مینویسه که احساس کنه باید بنویسه. گاها در بعضی روزها دو یا ۳ پست داشته. بعضی وقتا هم بین دو تا پست ۱ هفته یا بیشتر فاصله افتاده. ۷

در کل به این وبلاگ نمره ۷ میدم.


.The Ancestor to Every Action Is a Thought

نظرات 15 + ارسال نظر
خاطره جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ http://naghdeweblog.blogsky.com/

ممنون از نقدت

بهتر از قبلی بود

این یعنی پیشرفت !!!

مرجان جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام به اعضای این وبلاگ

بعد هم سلام به فرزادی گل و گلاب :)
والا من که بلد نیستم موضوعی یا وبلاگی رو نقد کنم ولی از اونجایی که چندین و چند پست وبلاگ مورد بحث رو خوندم و دلم خواست که توی بحثتون شرکت کنم بگم که : نویسنده این وبلاگ از سر سرگرمی و تفریح و صرفا به خاطر ایجاد ارتباط نیومده وبلاگ بنویسه که اگه پستهای آخرشو یه نگاهی بندازیم کاملا واضح هست .. چیزی خیلی جالب اومد به نظرم این بود که چیزایی رو سوژه قرار داده که تکراری و کلیشه ای نبوده
کلا وبلاگش برام جالب بود

موفق باشید

بوسه جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

وبلاگ خوب فقط وبلاگ دوستم سرخ هست
به آدرس www.sorkh.blogsky.com

منتظر جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://darpanaheto.blogsky.com

سلام دوستان
کارتون واقعا جالبه
من هم دوست دارم نقد شم البته نمی دونم نوع نوشتن من و موضوع نوشته هام اصلا قابل نقد هستند یا نه و اینکه من خیلی برای دوستان کامنت به نام وبم نمی زارم که بازدید کننده خاص داشته باشم و دوستان خودم هم از وجود این وب بی اطلاع هستند

خوب نمی دون اگه بشه نقد بشم بدم نمی اد و استقبال می کنم
و سعی می کنم در نقدهای شما هم شرکت کنم و کامنت بزارم

موفق باشید
در پناه حق

[ بدون نام ] جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ http://aminsobhi.blogfa.com/

وبلاگ یادداشت‌های یک خبرنگار هم به درد بررسی می‌خوره
http://aminsobhi.blogfa.com/

علی عزیزی جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام
متاسفانه دعوتنامه هنوز نیومده

مرمر جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://4divaary.blogfa.com

از بچه های بلاگفا هم استقبال می کنین؟ :)

حمیدرضا اقبالدوست جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.eghbaldoost.blogfa.com

سلام دوستان
برای شما عزیزان آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون دارم
ممنون

علی عزیزی شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ق.ظ http://socialsciences.blogfa.com

سلام
آدرس درسته ولی الان که دوباره چک کردم ندیدم
من تو بلاگ اسکای هم عضو شدم.
حالا من آدرس ایمیلمو میذارم ولی شما همینکه دعوتنامه رو فرستادید این نظر رو پاکش کنید تا از شر این تبلیغاتیها در امان باشم.

علی عزیزی شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ

ممنون
مطلب اول ارسال شد
راستی لطف کنید لینک من رو هم با همین آدرس وبلاگ جامعه شناسی ثبت کنید

علی عزیزی شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ


سلام
ممنون از لطفتون خاطره خانم
من سرم خیلی شلوغه ولی حالا اگه میخواید بفرستید یک کاریش میکنم.
در مورد اولین نقدهم باید بگم کمی باید سرمخلوت بشه و مطلبی پیدا کنم حتمااین کار رو میکنم.
اگه مطلبی سراغ دارید که قابل نقده معرفیش کنید تا سرفرصت نقدش کنم وگرنه بایدفرصت جستجو و یا دیدن مطالب رو هم پیدا کنم و بعد نقدشون کنم.
یاعلی

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ

فقطاگه فرستادید خبرم کنید
در ضمن ایمیلم لو نره
آخه خیلی از این ایمیل تبلیغاتی ها بدم میاد

بلا! شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ http://razi66.persianblog.ir/

سلام!
قالب وبلاگ خیلی دلگیره!
فونت نوشته ها ریز و فاصله ی خط ها کم
این چشم رو زود خسته می کنه.
اما مطالب جالبی می نویسه
یعنی عمیقه
نوشته هاش منو جذب کرد
البته به خاطر مشکلات فونت من پست های چند خطی رو خوندم!!!
اگه ما هم میتونیم نمره بدیم
از ۱۰ من ۵ میدم
یعنی فقط به محتوا

h@Ds یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ http://barooooni.blogfa.com

آفرین آفرین آفرین
موشکافانه بود!!

مسیح دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://shakhsiate-sookhte.blogsky.com/

شخصا با این دکتر فرزاد شما زیاد حال نمی کنم
ولی همواره دوست دارم ازش دفاع کنم
البته به خودش نگید
و بعد شما هم اگه یه کم سرعت اینترنتتون بالا بود
متوجه می شدید که آهنگ معروف چیپسی کینگ بدون هیچ گونه کنترل نمایشی در وبلاگ پخش میشه که کاملا با فضای وبلاگ هم خوانی داره
اینم یه جور نقد به نقد بود البته

سلام
اولا که من دکتر نیستم. همون فرزاد خالی !!!
شما باید توجه داشته باشی که داری برای خودم کامنت می ذاری !
راستش مسیح جان اگه شما میگی آهنگ داره که هیچی اما اینترنت من پر سرعته حتی الان هم که وبلاگ ارنستو باز هستش من آهنگی نمیشنوم.
من الان تو کافی نتم یعنی اینجا هم آهنگی پخش نمیشه.
حالا اگه واقعا وبلاگ آهنگ داره شما به بزرگواری خودتون ببخشید.
اما به نظر من آهنگ جیپسی کینگ هیچ ربطی به فضایی که وب داره،نداره !(البته این نظر منه)
راستی...
چرا با من حال نمیکنی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد